Rzeczywistość przemysłu spotkań zmieniła się pół roku temu z dnia na dzień. Ostatnie miesiące były prawdziwą próbą czasu dla branży, a działania poszczególnych podmiotów walczących na rzecz funkcjonowania rynku w zmienionych warunkach są dowodem solidarności i współpracy ponad konkurencją. Centrum Kongresowe ICE Kraków wraz z partnerem technologicznym CMA stworzyło wirtualne studio w samym sercu miasta, będące odpowiedzią na zapotrzebowanie przemysłu spotkań w dobie pandemii.
Już w tym tygodniu hybrydowy Meetings Week Poland. Ósma edycja wydarzenie branży spotkań odbędzie się w pięciu miastach Polski oraz w przestrzeni wirtualnego centrum konferencyjnego. W programie premiery, międzynarodowi mówcy, istotne – szczególnie w obecnej sytuacja – dla przemysłu spotkań tematy.
Ósma edycja Meetings Week Poland to dwa dni (16 – 17 września) spotkań i rozmów branżowych, które toczyć się będę w obiektach w pięciu miastach w Polsce i online jednocześnie. Weźmie w nich udział kilkudziesięciu mówców, reprezentujących wszystkie sektory rynku spotkań. W przestrzeni Expo, na wirtualnej platformie będzie można prowadzić spotkania biznesowe. Oprócz programu merytorycznego i części biznesowej organizatorzy zaplanowali także rozrywkę i integrację.
Wirtualne Centrum Targowo-Konferencyjne AVATARLAND™ zostało Partnerem Strategicznym najbliższego Meetings Week Poland 2020, który odbędzie się już za tydzień, w dniach 16-17 września. Tegoroczna edycja MWP zostanie przeprowadzona w formule hybrydowej. Prelekcje i panele z udziałem publiczności odbędą się aż w pięciu lokalizacjach (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Lublin), a całość transmitowana będzie na wirtualnych scenach nowo otwartej przestrzeni konferencyjnej AVATARLAND™. Tam również uruchomiona zostanie innowacyjna hala wystawiennicza EXPO. Planiści, organizatorzy wydarzeń, podwykonawcy oraz klienci branży eventowej będą mieli niepowtarzalną okazję wcielić się w postać awatara i korzystać z wirtualnego centrum kongresowego, spacerując po nim, zwiedzając wystawę, spotykając wystawców oraz innych uczestników i swobodnie z nimi rozmawiając – zupełnie jak w realnym obiekcie konferencyjnym.
Honorowy patronat nad tegorocznym Meetings Week Poland objęły Ministerstwo Rozwoju oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Wydarzenie, jako partner strategiczny, wspiera także samorząd Województwa Małopolskiego. Swoją obecność potwierdzili Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwo Rozwoju, odpowiedzialny za turystykę, Arkadiusz Opoń, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a także Tomasz Urynowicz, wicemarszałek Województwa Małopolskiego. Wydarzenie stanie się tym samym wspólną próbą nakreślenia kierunków rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce.
Branża targowa od wielu tygodni jest gotowa do bezpiecznego powrotu imprez targowych. Pierwsze targi w Poznaniu, Kielcach, Krakowie i Gdańsku już za nami. Odbyły się bez problemu, chociaż zgodnie z reżimem sanitarnym wymaganym przez GUS. Organizatorzy szykują się już do dużych imprez jesiennych i liczą na wzrastającą liczbę wystawców oraz zwiedzających jednocześnie przypominając o potencjale branży targowej, w tym kompetencjach, wiedzy eksperckiej, znajomości rynków zagranicznych, sieci przedstawicieli handlowych, a także sprawdzonych formatów matchmakingowych. Pobierz list otwarty !!!
Ósma edycja Meetings Week Poland (MWP) – odwołana w kwietniu tego roku z powodu wynikającego z pandemii zakazu organizacji wydarzeń – odbędzie się we wrześniu, w nowej formule. Wydarzenie będzie miało charakter hybrydowy – uczestnicy będą gościć na żywo w obiektach w pięciu miastach Polski oraz za pośrednictwem internetu z dowolnego miejsca na świecie. Zagadnienia podjęte podczas MWP będą odnosić się do nowej rzeczywistości, w której przemysł spotkań odbudowuje swoją pozycję. Wśród mówców są międzynarodowi i polscy eksperci i praktycy, przedstawiciele rządu, samorządów, organizacji branżowych oraz ambasadorowie kongresów.