POT jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Naszym celem jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Nasze działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej prowadzimy, zarówno w kraju jak i zagranicą. Jesteśmy agencją rządową wspierającą podmioty, które zajmują się turystyką. Polska Organizacja Turystyczna ma swoje przedstawicielstwa w 14 krajach świata. Dzięki znajomości specyfiki różnych krajów możemy planować nasze kampanie promocyjne, które uwzględniają charakter i potrzeby poszczególnych rynków. Od 2002 roku w strukturach POT działa Poland Convention Bureau (PCB), które jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych.
Unikalne miejsce łączące w wyjątkowej oprawie kulturę̨, modę̨, muzykę̨, rozrywkę̨ i biznes.
Czteropoziomowy lokal na ul. Foksal 19 w Warszawie to scena dla audiowizualnych wydarzeń muzycznych, artystycznych, pokazów mody, wernisaży, imprez firmowych i kameralnych spotkań biznesowych.
FHouse to również oryginalna przestrzeń eventowa, w samym sercu Warszawy idealna do organizacji wydarzeń firmowych, konferencji, uroczystych kolacji, imprez okolicznościowych oraz sesji zdjęciowych.
Zajmiemy się kompleksową organizacją i realizacją nawet najbardziej wymagających koncepcji eventowych.
FHouse to doskonała kuchnia, znakomite zaplecze techniczne, najwyższej klasy design i profesjonalna obsługa.
Centrum Kongresowe ICE Kraków nazywane jest biznesową i kulturalną wizytówką Krakowa. To fakt. Potwierdzeniem jest nie tylko frekwencja podczas organizowanych w obiekcie imprez oraz ich liczba (1 200 000 gości i 1000 wydarzeń w ciągu pierwszych 5 lat działalności), ale także liczne referencje klientów – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Obiekt czterokrotnie został wyróżniony nagrodą Meetings Star Award dla najlepszego centrum kongresowego Nowej Europy (I miejsce w latach: 2015 i 2016, II miejsce w roku 2017, III miejsce w roku 2018), a także otrzymał Złoty Certyfikat Jakości I Mettings Star Award 2019.
ICE Kraków to multi venue, które zaadaptowało się do nowej rzeczywistości i obowiązujących przepisów sanitarnych, tworząc bezpieczną przestrzeń dla uczestników każdego rodzaj eventów – od międzynarodowych kongresów i konferencji, przez najwyższej klasy imprezy kulturalne, kończąc na wydarzeniach korporacyjnych i społecznych. Obecnie z sukcesem łączy światy offline i online dzięki profesjonalnemu studiu nagrań umożliwiającemu zwiększenie zasięgu wydarzeń poprzez stosowanie rozwiązań hybrydowych.
Dzięki blisko 6-letniemu doświadczeniu zespół ICE Kraków jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu i nie są to słowa rzucane na wiatr. KBF, operator obiektu ICE Kraków, wspólnie z profesjonalistami reprezentującymi cały sektor przemysłu spotkań z Małopolski tworzy inicjatywę Kraków Network, budując ekosystem branży MICE w południowej Polsce.
Grupa MTP wierzy w potęgę spotkań, dlatego organizuje je nieprzerwanie od blisko 100 lat łącząc ze sobą ludzi z całego świata. Ceni kompetencje, stąd w jej portfolio jest aż 100 imprez targowych. Lubi się też dobrze bawić, dlatego z powodzeniem organizuje autorskie megaeventy dla fanów lotnictwa, motoryzacji, gier komputerowych i jeździectwa. Motywem przewodnim firmy jest hasło: Dobrze zaprojektowane wydarzenia.
Organizacja targów na terenie MTP i w innych lokalizacjach - To, co wyróżnia Grupę MTP to ranga, zasięg i jakość organizowanych wydarzeń, w tym wydarzeń B2B, skierowanych do profesjonalistów, jak i targów B2C – megaeventów oraz wydarzeń o charakterze lokalnych eventów.
Aranżacja przestrzeni, budowa stoisk - Budową nowoczesnych stoisk oraz aranżacją przestrzeni na terenie targów oraz w innych lokalizacjach, zajmuje się wyspecjalizowany zespół Idea Expo, wyróżniający się ogromnym doświadczeniem, przekładającym się na budowę blisko 600 stoisk rocznie.
Venue Management - Ofertę Międzynarodowych Targów Poznańskich tworzy 16 przestrzennych, klimatyzowanych pawilonów, w tym nowoczesne centrum konferencyjno-kongresowe Poznań Congress Center z plenarną Salą Ziemi na 2000 miejsc.
Novotel Warszawa Centrum – hotel znajdujący się przy ul. Marszałkowskiej 94/98 w Warszawie. Został wzniesiony w latach 1972–1974 dla Polskiego Biura Podróży „Orbis” i działał do 2002 pod nazwą hotel „Forum” w ramach międzynarodowej sieci hotelowej Forum, należącej do InterContinental Hotels Group.
Hotel po objęciu większościowych udziałów „Orbisu” przez grupę hotelową Accor stał się częścią sieci Novotel, w wyniku czego 1 lipca 2002 zmieniono jego pierwotną nazwę z hotelu „Forum” na obecną, „Novotel Warszawa Centrum”. W latach 2004–2005 przeszedł gruntowną modernizację. Zmieniono kolor elewacji z żółtej na szarą, zmodernizowano całą infrastrukturę i pokoje. Gruntownie przebudowane zostało również przyziemie hotelu, główne wejście przeniesiono z zaplecza hotelu na jego front od strony ulicy Marszałkowskiej. Część pokoi ma widok na miasto oraz takie wyposażenie, jak ogrzewanie, balkon i kominek. Goście hotelu mogą cieszyć się spektakularnym widokiem. W prywatnych łazienkach oferuje się również wannę, przybory toaletowe i ręczniki. Na terenie tego czterogwiazdkowego obiektu można korzystać z bezpłatnego WiFi. W całym budynku obowiązuje zakaz palenia.
Brill AV Media Sp. z o.o. to firma obecna od wielu lat na rynku usług AV w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach oneAVteam, ściśle współpracuje z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii – jako członek międzynarodowej grupy posiada magazyny sprzętu w różnych lokalizacjach, zapewnia obsługę techniczną kilku tysięcy eventów rocznie i jest partnerem wielu obiektów eventowych w Polsce i za granicą. Kompleksowo obsługuje każdy event i posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie specjalistycznych technologii wideo, a także realizacji i odpowiedniego doboru nagłośnienia, oświetlenia oraz usług konferencyjnych takich jak: tłumaczenia, głosowania i wideokonferencje.
Nowa polska platforma organizacji wydarzeń w sieci.
Zdajemy sobie sprawę, że nie ma substytutu dla bezpośrednich interakcji międzyludzkich i siły kontaktu osobistego spotkania, ale chcemy pomóc organizatorom utrzymać zaangażowanie i relacje ze słuchaczami, klientami i partnerami. Świat wydarzeń ewoluował, a my wraz z nim. Zmiana formy nie powoduje jednak zmiany celów, które chcemy wspólnie z Wami i dla Was osiągać.
Dla nas event online to nie streaming, to wielowymiarowa przestrzeń umożliwiająca interakcje pomiędzy sceną a publicznością, publicznością a sceną i przede wszystkim uczestnikami. Stworzyliśmy od podstaw uniwersalne narzędzie, przeznaczone szczególnie dla dużych eventów. Skupiamy się na wydarzeniach gdzie kluczowy jest transfer wiedzy, komunikacja i networking, a więc na kongresach, konferencjach, prezentacjach oraz targach.
Od kilku lat działamy na rynku eventowym dostarczając profesjonalną obsługę techniczną zarówno dla organizatorów wydarzeń jak i obiektów. Za nami kilkaset udanych realizacji, w których udział wzięły dziesiątki tysięcy uczestników. Wachlarz naszych możliwości jest bardzo szeroki i rozpoczyna się od wypożyczenia jednego mikrofonu, a kończy na kompleksowej obsłudze wydarzeń dla tysięcy uczestników.
Nasz zespół współtworzą technicy i koordynatorzy, którzy wspierają organizatorów wydarzeń swoją wiedzą i pomysłami. Za każdym razem dbamy o to, aby przebieg wydarzenia był sprawny, a efekty robiły wrażenie na uczestnikach.
Zapraszamy do współpracy!
PRent Design to niemal 30 000 produktów, fachowa obsługa i własna flota samochodowa, dostępne na życzenia klientów 24h na dobę.
Jesteśmy liderem wypożyczalni mebli w Polsce. Wśród oferowanych przez nas produktów znajdują się tylko takie, które charakteryzują się wzornictwem na najwyższym, światowym poziomie. Nasze meble pojawiają się ponad 3000 razy w roku na różnego rodzaju eventach i innych, wysokiej klasy wydarzeniach.
Dzięki potężnej flocie samochodowej zapewniamy naszym klientom transport w wybrane miejsce w Polsce i Europie, montaż i demontaż mebli oraz profesjonalne doradztwo w zakresie ustawiania i funkcjonalności wszystkich naszych produktów.
Syskonf to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Poprzez prosty w obsłudze panel administracyjny organizator może samodzielnie uruchomić formularz zgłoszeniowy online i zarządzać stroną internetową wydarzenia. Platforma Syskonf.pl umożliwia m.in.: rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat w różnych walutach, obsługę płatności i monitorowanie wpłat, wystawianie faktur, uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów, wysyłkę selektywnego i spersonalizowanego mailingu, wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów czy obsługę recepcji na miejscu.
W trakcie konferencji będzie dostępne stoisko z książką naszego prelegenta – zapraszamy do nabycia swojego egzemplarza!”