Partnerzy strategiczni

Województwo Małopolskie

PZU

Avatarland

Partner branżowy

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń

Partnerzy

Polska Organizacja Turystyczna

POT jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Naszym celem jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Nasze działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej prowadzimy, zarówno w kraju jak i zagranicą. Jesteśmy agencją rządową wspierającą podmioty, które zajmują się turystyką. Polska Organizacja Turystyczna ma swoje przedstawicielstwa w 14 krajach świata. Dzięki znajomości specyfiki różnych krajów możemy planować nasze kampanie promocyjne, które uwzględniają charakter i potrzeby poszczególnych rynków. Od 2002 roku w strukturach POT działa Poland Convention Bureau (PCB), które jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych.

 

FHouse Warsaw - Pierwszy na świecie Fashion House pod egidą Fashion TV

Unikalne miejsce łączące w wyjątkowej oprawie kulturę̨, modę̨, muzykę̨, rozrywkę̨ i biznes.
Czteropoziomowy lokal na ul. Foksal 19 w Warszawie to scena dla audiowizualnych wydarzeń muzycznych, artystycznych, pokazów mody, wernisaży, imprez firmowych i kameralnych spotkań biznesowych.
FHouse to również oryginalna przestrzeń eventowa, w samym sercu Warszawy idealna do organizacji wydarzeń firmowych, konferencji, uroczystych kolacji, imprez okolicznościowych oraz sesji zdjęciowych.
Zajmiemy się kompleksową organizacją i realizacją nawet najbardziej wymagających koncepcji eventowych.
FHouse to doskonała kuchnia, znakomite zaplecze techniczne, najwyższej klasy design i profesjonalna obsługa.

 

ICE Kraków Congress Centre

Centrum Kongresowe ICE Kraków nazywane jest biznesową i kulturalną wizytówką Krakowa. To fakt. Potwierdzeniem jest nie tylko frekwencja podczas organizowanych w obiekcie imprez oraz ich liczba (1 200 000 gości i 1000 wydarzeń w ciągu pierwszych 5 lat działalności), ale także liczne referencje klientów – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Obiekt czterokrotnie został wyróżniony nagrodą Meetings Star Award dla najlepszego centrum kongresowego Nowej Europy (I miejsce w latach: 2015 i 2016, II miejsce w roku 2017, III miejsce w roku 2018), a także otrzymał Złoty Certyfikat Jakości I Mettings Star Award 2019.
ICE Kraków to multi venue, które zaadaptowało się do nowej rzeczywistości i obowiązujących przepisów sanitarnych, tworząc bezpieczną przestrzeń dla uczestników każdego rodzaj eventów – od międzynarodowych kongresów i konferencji, przez najwyższej klasy imprezy kulturalne, kończąc na wydarzeniach korporacyjnych i społecznych. Obecnie z sukcesem łączy światy offline i online dzięki profesjonalnemu studiu nagrań umożliwiającemu zwiększenie zasięgu wydarzeń poprzez stosowanie rozwiązań hybrydowych.
Dzięki blisko 6-letniemu doświadczeniu zespół ICE Kraków jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu i nie są to słowa rzucane na wiatr. KBF, operator obiektu ICE Kraków, wspólnie z profesjonalistami reprezentującymi cały sektor przemysłu spotkań z Małopolski tworzy inicjatywę Kraków Network, budując ekosystem branży MICE w południowej Polsce.

 

Grupa MTP

Grupa MTP wierzy w potęgę spotkań, dlatego organizuje je nieprzerwanie od blisko 100 lat łącząc ze sobą ludzi z całego świata. Ceni kompetencje, stąd w jej portfolio jest aż 100 imprez targowych. Lubi się też dobrze bawić, dlatego z powodzeniem organizuje autorskie megaeventy dla fanów lotnictwa, motoryzacji, gier komputerowych i jeździectwa. Motywem przewodnim firmy jest hasło: Dobrze zaprojektowane wydarzenia.
Organizacja targów na terenie MTP i w innych lokalizacjach - To, co wyróżnia Grupę MTP to ranga, zasięg i jakość organizowanych wydarzeń, w tym wydarzeń B2B, skierowanych do profesjonalistów, jak i targów B2C – megaeventów oraz wydarzeń o charakterze lokalnych eventów.
Aranżacja przestrzeni, budowa stoisk - Budową nowoczesnych stoisk oraz aranżacją przestrzeni na terenie targów oraz w innych lokalizacjach, zajmuje się wyspecjalizowany zespół Idea Expo, wyróżniający się  ogromnym doświadczeniem, przekładającym się na budowę blisko 600 stoisk rocznie.
Venue Management - Ofertę Międzynarodowych Targów Poznańskich tworzy 16 przestrzennych, klimatyzowanych pawilonów, w tym nowoczesne centrum konferencyjno-kongresowe Poznań Congress Center z plenarną Salą Ziemi na 2000 miejsc.

Kongresy i konferencje – wydarzenia własne i wydarzenia PCC - Grupa MTP jest zarówno organizatorem jak i gospodarzem konferencji, kongresów, wydarzeń kulturalnych, sportowych oraz wydarzeń korporacyjnych.  W 2019 roku Poznań Congress Center zorganizowało blisko 300 wydarzeń. Obecnie Sala Ziemi jest zajęta co trzeci dzień w roku, a rezerwacje przeprowadza się z wieloletnim wyprzedzeniem. Grupa MTP, jako jedyna w Polsce, była już trzykrotnie operatorem logistycznym konferencji klimatycznej ONZ i specjalizuje się w organizacji wydarzeń o międzynarodowym zasięgu, m.in.: Światowy Kongres FDI, 24 Międzynarodowy Kongres Nauk Politycznych, Zgromadzenie Narodowe, spotkanie wspólnoty Taize, Euro 2016. W roku 2018 portfolio powiększyło się o NATO Tiger Meet (Prezentacja Samolotów Wojskowych Wojsk NATO) oraz Kongres Ultrasonograficzny Euroson oraz Szczyt Bałkanów Zachodnich.
Wydawnictwa i usługi marketingowe - Zasięg działań poszerzają także wydawnictwa. Firma korzysta z nowoczesnych narzędzi do analizowania i badaniu ruchu odwiedzających serwisy, świadczy kompleksowe usługi marketingowe w digitalu. Organizuje również kampanie internetowe w social media, usługi telemarketingu czy e-mailingi.  Marka CITY Marketing świadczy usługi reklamowe w outdorze, zarówno na terenie targów, jak i przestrzeni miejskiej.
Gastronomia - Organizowanym przez Grupę MTP wydarzeniom towarzyszą usługi gastronomiczne na najwyższym poziomie, realizowane zarówno w designersko urządzonych restauracjach Garden City, jak i poza terenem Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

MCK Katowice - miejsce wielkich wydarzeń

 

Lubelskie Centrum Konferencyjne

 

Lubelskie Convention Bureau

 

Novotel Centrum Warszawa

Novotel Warszawa Centrum – hotel znajdujący się przy ul. Marszałkowskiej 94/98 w Warszawie. Został wzniesiony w latach 1972–1974 dla Polskiego Biura Podróży „Orbis” i działał do 2002 pod nazwą hotel „Forum” w ramach międzynarodowej sieci hotelowej Forum, należącej do InterContinental Hotels Group.
Hotel po objęciu większościowych udziałów „Orbisu” przez grupę hotelową Accor stał się częścią sieci Novotel, w wyniku czego 1 lipca 2002 zmieniono jego pierwotną nazwę z hotelu „Forum” na obecną, „Novotel Warszawa Centrum”. W latach 2004–2005 przeszedł gruntowną modernizację. Zmieniono kolor elewacji z żółtej na szarą, zmodernizowano całą infrastrukturę i pokoje. Gruntownie przebudowane zostało również przyziemie hotelu, główne wejście przeniesiono z zaplecza hotelu na jego front od strony ulicy Marszałkowskiej. Część pokoi ma widok na miasto oraz takie wyposażenie, jak ogrzewanie, balkon i kominek. Goście hotelu mogą cieszyć się spektakularnym widokiem. W prywatnych łazienkach oferuje się również wannę, przybory toaletowe i ręczniki. Na terenie tego czterogwiazdkowego obiektu można korzystać z bezpłatnego WiFi. W całym budynku obowiązuje zakaz palenia.

Klimatyzowane pokoje w hotelu Novotel Warszawa Centrum wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz sejf. Za dodatkową opłatą można korzystać z minibaru. Pokoje dysponują także miejscem do pracy oraz fotelami lub sofą. Wszystkie pokoje zapewniają przestronną łazienkę z suszarką do włosów oraz wanną lub prysznicem.
W klimatyzowanej restauracji i barze NOVO2 w hotelu Novotel serwowane są dania kuchni międzynarodowej oraz szeroki wybór napojów. Hotelowa recepcja czynna jest przez całą dobę. Obiekt zapewnia również centrum odnowy biologicznej z sauną oraz różnymi przyrządami do ćwiczeń fitness. Znajduje się ono na najwyższym piętrze budynku, skąd Goście mogą podziwiać piękny widok na panoramę stolicy.
Hotel Novotel Centrum usytuowany jest naprzeciwko Pałacu Kultury i Nauki. Od stacji metra Centrum oraz licznych przystanków autobusowych i tramwajowych Gości obiektu dzieli zaledwie kilka kroków.
Z autentycznych opinii naszych Gości wynika, że to ich ulubiona część miasta Warszawa.
Nowoczesny hotel Novotel Warszawa Centrum usytuowany jest w centrum Warszawy, 5 minut spacerem od dworca kolejowego Warszawa Centralna, a z jego okien roztacza się panoramiczny widok na miasto. Goście hotelu mogą rozpocząć dzień od urozmaiconego śniadania.
Earth Museum jest 1.1 km od hotelu, podczas gdy Copernicus Science Center jest 1.7 km od niego. Nieruchomość znajduje się 1 km od centrum Warszawy.W kilka minut można znaleźć się przy Jan Kryst.
Novotel Warszawa Centrum oferuje następujące atrakcje i usługi (mogą obowiązywać opłaty): spa i centrum odnowy biologicznej, centrum fitness, sauna, masaż, plac zabaw dla dzieci, pokój gier, wieczorne rozrywki, szatnia / przebieralnia, masaż stóp, piesze wycieczki, masaż pleców, fitness,
Goście Novotel Warszawa Centrum za darmo mogą korzystać z jacuzzi i siłowni. Pragnącym odpoczynku hotel oferuje klub fitness i saunę. Na miejscu znajduje się sala gimnastyczna.
Udogodnienia biznesowe to komputer stacjonarny, ekspresowe zameldowanie oraz ekspresowe wymeldowanie. Planujesz imprezę w Warszawie? Ten hotel oferuje następujące udogodnienia o powierzchni 1200 m kw. (12917 stóp kwadratowych): centrum konferencyjne i sale konferencyjne dla małych grup. Za dopłatą dostępny jest transport z lotniska i na lotnisko (dostępny całą dobę), a na miejscu jest też parkowanie samodzielne (za opłatą).

 

Brill AV Media

Brill AV Media Sp. z o.o. to firma obecna od wielu lat na rynku usług AV w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach oneAVteam, ściśle współpracuje z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii – jako członek międzynarodowej grupy posiada magazyny sprzętu w różnych lokalizacjach, zapewnia obsługę techniczną kilku tysięcy eventów rocznie i jest partnerem wielu obiektów eventowych w Polsce i za granicą. Kompleksowo obsługuje każdy event i posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie specjalistycznych technologii wideo, a także realizacji i odpowiedniego doboru nagłośnienia, oświetlenia oraz usług konferencyjnych takich jak: tłumaczenia, głosowania i wideokonferencje.

 

CMA - WYDARZENIA ONLINE

Nowa polska platforma organizacji wydarzeń w sieci.
Zdajemy sobie sprawę, że nie ma substytutu dla bezpośrednich interakcji międzyludzkich i siły kontaktu osobistego spotkania, ale chcemy pomóc organizatorom utrzymać zaangażowanie i relacje ze słuchaczami, klientami i partnerami. Świat wydarzeń ewoluował, a my wraz z nim. Zmiana formy nie powoduje jednak zmiany celów, które chcemy wspólnie z Wami i dla Was osiągać.
Dla nas event online to nie streaming, to wielowymiarowa przestrzeń umożliwiająca interakcje pomiędzy sceną a publicznością, publicznością a sceną i przede wszystkim uczestnikami. Stworzyliśmy od podstaw uniwersalne narzędzie, przeznaczone szczególnie dla dużych eventów. Skupiamy się na wydarzeniach gdzie kluczowy jest transfer wiedzy, komunikacja i networking, a więc na kongresach, konferencjach, prezentacjach oraz targach.

Platforma idąc w ślad za stacjonarnymi wydarzeniami składa się z kilku stref i modułów, między innymi rejestracji, strefy wydarzenia, sal plenarnych i warsztatowych, strefy expo, strefy networkingowej i informacyjnej. Organizatorzy dzięki naszej platformie oraz doświadczonemu zespołowi, bezpiecznie i skutecznie przeprowadzą wydarzenie w sieci, niezależnie czy jest ono w pełni wirtualne, czy hybrydowe.
W przeciwieństwie do wielu „pudełkowych” produktów nasze rozwiązanie zapewnia ogromne możliwości brandingowe . Platforma jest elastyczna względem potrzeb i wymagań klientów oraz pod kątem administracji i funkcjonalności. Wydarzeniaonline.pl jest także bezpieczne dzięki sprawdzonej technologii, pełnej zgodności z RODO, miejscu przechowywania danych jakim są serwery zlokalizowane na terenie polski spełniające najwyższe wymogi.
Platforma jest responsywna względem różnorodnych urządzeń mobilnych, umożliwia publikacje w wielu językach, a także dostarcza bardzo precyzyjne dane podczas oraz po zakończeniu wydarzenia.
Nasze rozwiązanie jest odzwierciedleniem wieloletniej misji członków naszego zespołu takich jak kreowanie pozytywnych doświadczeń i trwałych wspomnień zarówno w przestrzeni offline jak i online. Podstawą jest optymizm, kreatywność i skuteczność, tak ważne szczególnie w obliczu aktualnych zmian.
Zapraszamy na wydarzeniaonline.pl!

 

Pixel Multimedia - Twój dostawca usług multimedialnych

Od kilku lat działamy na rynku eventowym dostarczając profesjonalną obsługę techniczną zarówno dla organizatorów wydarzeń jak i obiektów. Za nami kilkaset udanych realizacji, w  których udział wzięły dziesiątki tysięcy uczestników. Wachlarz naszych możliwości jest bardzo szeroki i rozpoczyna się od wypożyczenia jednego mikrofonu, a kończy na kompleksowej obsłudze wydarzeń dla tysięcy uczestników.  

W czym się specjalizujemy?

  • zapewniamy obsługę audiowizualną i informatyczną kongresów, konferencji, eventów, wystaw i koncertów.
  • obsługujemy kongresy i konferencje, głównie biznesowe i medyczne. Doskonale znamy charakterystykę tych wydarzeń i potrzeby klientów. Dzięki temu udało nam się wykreować i wdrożyć wiele rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które usprawniają realizację wydarzeń.
  • naszą  domeną są multimedia. Z powodzeniem tworzymy projekcje wielkoformatowe, budujemy ekrany diodowe, kreujemy multimedialne scenografie, wyposażamy sceny i stoiska. Obsługę wizyjną realizujemy z użyciem wysokiej klasy mikserów wizyjnych, niezawodnych media serwerów, projektorów wysokiej mocy i ekranów diodowych.
  • jesteśmy w stanie obsłużyć nawet 15 sal konferencyjnych jednocześnie, zapewniając zespół techników  oraz niezbędny sprzęt wizyjny i nagłośnieniowy.
  • naszą ofertę poszerzyliśmy o obsługę tłumaczeń symultanicznych i głosowań bezprzewodowych.
  • wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w naszej ofercie pojawiły się streaming online i budowa studiów transmisyjnych. Do realizacji streamingu wykorzystujemy zaawansowane miksery wizyjne i media serwery z oprogramowaniem pozwalającym na realizację sygnału video w telewizyjnej jakości.

Nasz zespół współtworzą technicy i koordynatorzy, którzy wspierają organizatorów wydarzeń swoją wiedzą i pomysłami. Za każdym razem dbamy o to, aby przebieg wydarzenia był sprawny, a efekty robiły wrażenie na uczestnikach.
Zapraszamy do współpracy! 

 

Rent Design

PRent Design to niemal 30 000 produktów, fachowa obsługa i własna flota samochodowa, dostępne na życzenia klientów 24h na dobę.
Jesteśmy liderem wypożyczalni mebli w Polsce. Wśród oferowanych przez nas produktów znajdują się tylko takie, które charakteryzują się wzornictwem na najwyższym, światowym poziomie. Nasze meble pojawiają się ponad 3000 razy w roku na różnego rodzaju eventach i innych, wysokiej klasy wydarzeniach.
Dzięki potężnej flocie samochodowej zapewniamy naszym klientom transport w wybrane miejsce w Polsce i Europie, montaż i demontaż mebli oraz profesjonalne doradztwo w zakresie ustawiania i funkcjonalności wszystkich naszych produktów.

 

Symposium Cracoviense

Syskonf

Syskonf to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Poprzez prosty w obsłudze panel administracyjny organizator może samodzielnie uruchomić formularz zgłoszeniowy online i zarządzać stroną internetową wydarzenia. Platforma Syskonf.pl umożliwia m.in.: rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat w różnych walutach, obsługę płatności i monitorowanie wpłat, wystawianie faktur, uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów, wysyłkę selektywnego i spersonalizowanego mailingu, wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów czy obsługę recepcji na miejscu.

 

Zielona Droga - Andrzej Kruczyński / Insytut Bezpieczeństwa Społecznego

W trakcie konferencji będzie dostępne stoisko z książką naszego prelegenta – zapraszamy do nabycia swojego egzemplarza!”