Paul Foster

Paul jest uznawany za światowego eksperta w dziedzinie Zarządzania Tłumem dla kluczowych, globalnych wydarzeń. Jest również głównym konsultantem Interpolu w zakresie zarządzania tłumem i szkoleń dla dowódców policji na całym świecie w zakresie tego zagadnienia. Paul obecnie jest doradcą FIFA przy organizacji Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Katarze w 2022 oraz doradza Komitetowi Organizacyjnemu Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 r. Podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Londynie w 2012 roku nadzorował największą operacją zarządzania tłumem zwaną „Last Mile”, zapewniając bezpieczne przemieszczanie się ponad 250 000 osób dziennie. Współzałożyciel FOAMHAND, doradca przy 5 komitetach organizujących Igrzyska Olimpijskie i 2 Igrzyskach Wspólnoty Narodów.  W 2019 roku stworzył OnePlan, narzędzie do planowania przestrzeni wydarzeń, które wspiera specjalistów i organizatorów eventów w planowaniu bezpieczniejszych wydarzeń. Od czasu uruchomienia narzędzia już 500 wydarzeń w 32 krajach zostało zaplanowanych przy użyciu tej innowacyjnej platformy.
 

Magdalena Grochala

Wspólniczka w agencji Symetria Public Relations. Z branżą PR związana od 2006 roku. Specjalizuje się w tematyce nowych technologii, ze szczególnym naciskiem na cyberbezpieczeństwo. Wykładowczyni, trenerka, autorka branżowych artykułów, współautorka badań, współorganizatorka merytorycznych spotkań dla PR-owców Komu Komunikacja. Absolwentka Filologii Polskiej oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także studiów podyplomowych z zakresu cyberbezpieczeństwa na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
 

Andrzej Kruczyński

Były oficer GROM, uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych. Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Obrony Narodowej. Niezależny ekspert, trener, doradca, edukator do spraw bezpieczeństwa. Uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych. Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych. Współpracował z czołowymi służbami i formacjami zagranicznymi. Kierował dużymi grupami ludzi podczas bardzo poważnych i ryzykownych przedsięwzięć. Szef bezpieczeństwa na Stadionie Narodowym, kierownik ds. bezpieczeństwa podczas EURO 2012 oraz wielu innych dużych wydarzeniach.  Od kilkunastu lat działa jako: trener, kierownik szkoleń, konsultant, instruktor. Współautor książek i podręczników w zakresie bezpieczeństwa. Wielokrotnie zapraszany do programów telewizyjnych i radiowych (TVN, TVN 24, Polsat, Polsat News, Polskie Radio) w roli eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa, terroryzmu, organizacji imprez masowych i działań w sytuacjach kryzysowych.

 

Krzysztof Czyżewski

Wspólnik, adwokat w Kancelarii Czyżewscy.
Ekspert i strategiczny doradca w zakresie prawa własności intelektualnej i prawa mediów; doświadczony pełnomocnik w procesach sądowych – tak przed sądem I jak i II instancji oraz przed Sądem Najwyższym. Świadczy usługi przede wszystkim dla podmiotów działających w obszarze: filmu, mediów, prasy, książki, reklamy, rozrywki i nowych technologii. Prowadzi spory sądowe w kwestiach dotyczących IP, nieuczciwej konkurencji, tajemnic handlowych, ochrony dóbr osobistych - w postępowaniach cywilnych, gospodarczych i karnych. Pełni funkcję arbitra Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego przy Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych. Były arbiter Komisji Prawa Autorskiego, były Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Polskiego Radia S.A. Jest współautorem komentarza do prawa autorskiego (CH Beck).
Krzysztof ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz na Uniwersytecie w Antwerpii. Jest absolwentem programu The International Business and Trade Summer Law Program, organizowanego przez Uniwersytet Jagielloński oraz Columbus School of Law, a także programu International Protection of Human Rights Program, organizowanego przez INP PAN i Raul Wallenberg Institute of Human Rights & Humanitarian Law. Jest wykładowcą z zakresu prawa własności intelektualnej, mediów, dóbr osobistych i reklamy. Prowadził wykłady m.in. w: Szkole Filmowej w Łodzi, ramach Uniwersytetu Reklamy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Szkole Wajdy, MediaRun Academy, Centrum Prawa Własności Intelektualnej H. Grocjusza, FilmPro, w strefie industry znaczących festiwali filmowych oraz podczas licznych innych konferencji i seminariów. Krzysztof współpracuje z wiodącymi organizacjami branżowymi na rynku filmowym. Uzyskał rekomendacje prestiżowych międzynarodowych rankingów kancelarii prawnych i prawników: Chambers & Partners, Legal500, Best Lawyers, Media Law International, IP Stars, Corporate INTL, Global Law Experts oraz w rankingu ogłoszonym przez dziennik Rzeczpospolita.
 

Anna Niedziela

Kierownik Działu Sprzedaży Lubelskiego Centrum Konferencyjnego
Od ponad 10 lat związana z marketingiem, sprzedażą B2C oraz B2B, a także realizacją projektów eventowych. Absolwentka Wydziału Prawa oraz Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie.



 

Lucyna Augustyn

Jest absolwentką wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu ze specjalizacja prawo międzynarodowe.
Swoje 25 letnie doświadczenie rozwijała w Dziale Marketingu międzynarodowego koncernu Nestle & General Mills, z którym związana była przez 11 lat, Ergo Hestii oraz Gdańskiej Organizacji Turystycznej.  Jest członkiem porozumienia obiektów Powerof4 – pierwszego porozumienia zrzeszającego centra konferencyjne i instytucje kultury w Polsce.
Od listopada 2016 roku związana Europejskim Centrum Solidarności na stanowisku managera ds. marketingu.


 

Anna Woda

Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziesięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 - 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP (obecnie pełni funkcje Sekretarza Generalnego, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.


 

Maciej Herkt

Kierownik Zespołu Obsługi Konferencji i Targów, z branżą MICE związany od ponad 10 lat, od samego początku w strukturach Grupy MTP, gdzie współtworzył markę Poznań Congress Center.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku Turystyka i Rekreacja.
Obecnie odpowiedzialny za zespół obsługujący i organizujący wydarzenia o charakterze konferencyjno-wystawienniczym, w tym za sprzedaż, promocję, budowanie relacji i obsługę klienta.


 

Paula Fanderowska

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, związana z KBF, operatorem ICE Kraków.
Zarządza polityką sprzedaży Centrum Kongresowego ICE Kraków. Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej. Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, jest członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w tym: MPI oraz ICCA. Zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Nagrodzona MP Power Awards - MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue.
 

Joanna Gorczyca

Dyrektor ds. prewencji i CSR, Grupa PZU. Ekspert ds. CSR z doświadczeniem w prowadzeniu programów i polityk zaangażowania społecznego oraz zrównoważonego rozwoju biznesu. W Grupie PZU odpowiada za realizację kampanii i akcji prewencyjnych. Opracowuje i nadzoruje realizację strategii CSR. Wdraża rozwiązania z zakresu odpowiedzialnego społecznie biznesu. Autorka strategii i raportów społecznych dla zewnętrznych podmiotów m. in. samorządów i organizacji kultury. Specjalista w dziedzinie sponsoringu z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu długofalowych projektów w obszarze współpracy biznesu z instytucjami kultury.

 

Robert Pilarczyk

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z Ratownictwem Górskim związany od 2007. Od 2016 Naczelnik w Grupie Jurajskiej GOPR.






 

Krzysztof Celuch

Mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady, jest moderatorem paneli dyskusyjnych i debat, spotkań zarządów. Realizuje projekty badawcze. Buduje strategie. Prowadzi konsultacje biznesowe. Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu). Firma Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości.

 

Monika Dymacz-Kaczmarczyk

Prezes MPI Poland Chapter, Dyrektor zarządzający Exprofesso | Catalyst Poland. Trener biznesu i facylitator. Absolwentka UJ oraz MBA na Oxford Brooks University, gdzie otrzymała dyplom z wyróżnieniem. Praktyk biznesu, wywodzący się ze środowiska korporacyjnego. Przez wiele lat Pełnomocnik ds. Innowacji, rozwijający kreatywność wewnątrz organizacji i wprowadzający w życie narzędzia i procesy budujące kulturę innowacyjności. Inspirator, siewca pomysłów, człowiek akcji. Na co dzień zarządza firmą, reprezentuje ją na zewnątrz, przynosi nowe pomysły na rozwój i współpracę, pracuje blisko z korporacjami, prowadzi szkolenia z budowania zespołów, kreatywności i innowacyjności. Autorka gier i symulacji biznesowych oraz narzędzi rozwojowych w duchu edutainment.


 

Elżbieta Lendo

Od 25 lat jest związana z finansami, zarządza kilkoma spółkami. Jest współtwórcą Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego w Olsztynie, które wielokrotnie plasowało się w pierwszej dziesiątce najskuteczniejszych firm doradztwa europejskiego w Polsce. Od ponad 13 lat pracuje także w Biurze Regionalnym województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli, w ramach którego działa Dom Polski Wschodniej w Brukseli.
Od 2014 r. zarządza grupą spółek, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port**** Art & Business w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Do 31.03.2020 zarządzała również Hotel Paryski**** Art & Business w Zakopanem i Hotelu Nosal*** w Zakopanem.
W 2016 roku została laureatką Tytułów Kobiety Przedsiębiorczej Warmii i Mazur 2016 i Kosyniera Przedsiębiorczości a w 2018 oraz została wyróżniona tytułem Kobiety z Charakterem w kategorii biznes zaś w 2020 została wyróżniona Kobietą Sukcesu Warmii i Mazur w kategorii Kobieta Przedsiębiorcza. Od 2019 roku jest prezesem Zarządu Fundacji Harmony Polish Hotels która zrzesza Polskie Hotele Niezależne.
Poza działalnością biznesową aktywnie angażuje się w działalność kulturalną – jest mecenasem sztuki, organizuje koncerty i wernisaże oraz wspiera artystów nie tylko z Warmii i Mazur. Prywatnie, mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.

 

Cezary Wilemajtys

Założyciel i prezes agencji United Partners to znany w Polsce twórca innowacyjnych inicjatyw w branży MICE. Wiceprezes SITE Poland - the Society for Incentive Travel Excellence Chapter Poland (od 2020), Prezes SITE Poland w latach 2018-2019, wieloletni członek zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (2012-2017). Pomysłodawca portalu branżowego meetingplanner.pl, felietonista miesięcznika MICE Poland (2004-2011), członek założyciel Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Meeting Professionals International oddział w Polsce (2010) oraz the Society for Incentive Travel Excellence Chapter w Polsce (2015).
Członek jury konkursów branżowych: Osobowość Roku (2009-2011) i MP Power Awards (2012-obecnie). Zdobywca nagród MP Power Awards (2014, 2018), Golden Arrow (2016, 2019) i Geparda Biznesu (2017, 2018, 2019).

 

Krzysztof Pobożniak

Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive. Wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) w kadencji 2020-2021. Wieloletni członek zarządu SOIT (2012-2017). Pomysłodawca i twórca Barometru SOIT – pierwszego i jedynego badania polskiego rynku incentive travel, które od 2014 roku bada wielkość rynku, trendy, nastroje i zachodzące zmiany rynkowe dotyczące Incentive Travel.
Wieloletni członek SITE Global, a następnie SITE Poland. Zdobywca statuetki MP Power 12 za 2019 rok w kategorii Meeting Planner – agencja incentive travel. Absolwent Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu UFCIA w Antwerpii. Działająca od 1991 roku firma Haxel specjalizuje się w organizowaniu eventów, konferencji i wyjazdów motywacyjnych na całym świecie. Do tej pory zrealizowała wyjazdy do 124 krajów, a największa grupa wyjazdowa liczyła ponad 870 osób.

 

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl
Prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl, którego misją jest dostarczenie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. MeetingPlanner.pl jest także organizatorem konkursu MP Power Awards® i Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilkunastu lat zajmuje się branżą eventową. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Jest członkiem jury konkursu MP Power Awards® oraz Kreatywny Roku Branży Eventowej. Dyrektor programowa konferencji Event Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa oraz w ramach studium Event Management.

 

JJ (Jawahar Jyoti) Singh

JJ (Jawahar Jyoti) Singh, entrepreneur, social activist and philanthropist staying in Poland since 1989. Shareholder and CEO of second largest corporate travel management company Weco Travel with its offices in Poland/ Czech Republic/ Hungary and Romania which was established in Poland in 1992 with four staff including J J Singh and today it is one of the leaders with 270 staff and celebrated 25th anniversary in 2017.
JJ Singh is also the President of Association of IATA Travel Agents in Poland for last 6 Years which represents more than 120 IATA agents employing more than 3500 staff jointly.
JJ Singh is the founder member and the President of Indo Polish Chamber of Commerce & Industry formed in 2006 with the support of Indian entrepreneur and corporate companies is having above 103 members which includes Polish and Indian business corporation. He was awarded a Medal by the Minister of Economy , Poland for promoting trade and investment between Poland and India.
He his acquainted with travel trade since 1986 working in agencies and airlines and holds MBA degree from LBS/HEC.
JJ (Jawahar Jyoti) Singh, przedsiębiorca, działacz społeczny i filantrop przebywający w Polsce od 1989 r. Udziałowiec i Prezesem drugiej co do wielkości firmy zarządzającej podróżami służbowymi Weco Travel z biurami w Polsce / Czechach / na Węgrzech i Rumunii, która powstała w Polsce w 1992 roku z czterema pracownikami, w tym JJ Singhiem, a dziś jest jednym z liderów z 270 pracownikami i obchodził 27 lecie w 2019 roku.
JJ Singh jest także Prezesem Stowarzyszenia Biur Podróży IATA w Polsce od 6 lat, które reprezentuje ponad 120 agentów IATA zatrudniających łącznie ponad 3500 pracowników.
JJ Singh jest członkiem-założycielem i prezesem Indyjsko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej utworzonej w 2006 roku przy wsparciu indyjskich przedsiębiorców i korporacji, liczącej ponad 103 członków, w tym polskie i indyjskie korporacje biznesowe. Został odznaczony Medalem Ministra Gospodarki RP za promocję handlu i inwestycji między Polską a Indiami.
Z branżą turystyczną jest związanej od 1986 roku pracując w agencjach i liniach lotniczych, posiada tytuł MBA uzyskany w LBS / HEC.

 


Patronat honorowy


Partner branżowy



Partnerzy strategiczni


Partnerzy
 
Patroni medialni